Klant en tevredenheid


klant en tevredenheidKlanttevredenheidsonderzoek als salesinstrument

 

Hoe vaak krijgt u een enquête per mail waarin u gevraagd wordt hoe tevreden u bent over de leverancier? Hoe vaak krijgt u terugkoppeling als u tijd heeft besteed aan het invullen hiervan? En hoe vaak ziet u daadwerkelijk verbetering op de punten die u onder de aandacht heeft gebracht?

Strategic Fit heeft een aanpak gekozen waarbij u klantonderzoek kunt inzetten als salesinstrument. Uit ervaring blijkt dat organisaties het waarderen als een leverancier echt aandacht besteed aan tevredenheid en klantbetrokkenheid, maar wel terugkoppeling en verandering willen zien.

Strategic Fit doet dat door de klant persoonlijk te bezoeken en een interview af te nemen in plaats van het houden van een enquete. In dit interview komen de echte wensen en behoeften van uw klanten aan de orde zonder dat hier direct een commerciële boodschap op volgt.

Samen met uw salesteam analyseren wij na de interviews de uitkomsten en maken plannen om de wensen en behoeften in te vullen.

 

Nieuwsgierig hoe dit werkt?

Maak dan gebruik van ons vrijblijvend interview waarin u kunt ervaren hoe wij te werk gaan.

 

Contact

Guus Simons

E-mail: 
guus@strategicfit.nl
Telefoon: 06 – 135 581 23